31 Aralık 2011 Cumartesi

Mutlu Yıllar - Demir Atlı Adam

2010 – 2011 yılları benim için muhteşemdi . Hayallerimle yollara koyulmuştum. Türkiye'ye döndüğüm günden bu yana yol hikayelerimi yolun bana öğrettiklerini öğrencilerle paylaşmaya çalışıyor, kitabımı yazıyorum. Hala bitiremedim ya. Ee ne yapım zaman bulamıyorum. Fotoğraf sergisi bile açtım . Yol boyunca çektiğim 2240 dk lık videolardan kısa bir film hazırlayıp Festivallere yollamaya başladık.

DEMİR ATLI ADAM


Eminim yeni yılda tüm okuyucularımın muhteşem hayalleri istek ve arzuları vardır. Bu hayalleri gerçekleştirmenizi temenni eder sağlıklı mutlu bir yıl dilerim. Sevgiler

13 yorum:

  1. Sevgili Gürkan;
    Senin de yeni yılın kutlu olsun. Yeni yılda da yolun hep açık, hep bir rotan olsun.
    Biz de anca Fethiye'de binelim bisiklete :P
    Giriştiğin bütün işlerde başarılı ol..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Değil yeni yılda ömrünce yaşadığın sürede 'Yüreğinin Rotası'ndan ayrılmaman dileğiyle. Mutlu Yıllar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Olmaz mı be abi hemde nasıl, yeni yılda da yolun açık olsun dünya turunda başarılar peşinden geliyorum bende umarım beraber bir tura çıkarız ileride :)

    YanıtlaSil
  4. Dünya turu ne zaman başlıyor..Seni başlangıç noktandan uğurlamak bu bahaneyle tanışmak istiyorum..

    Kolay gelsin..İyi çalışmalar..
    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  5. Kısa metraj filmin iyi olmuş.Umarım layık olduğu dereceyi alır.Bildiğin gibi hep sana destek olmaya devam edeceğiz.Uzaktan veya zaman zaman yakından.Mutlu ve sağlıklı yeni yıl ve yıllar diliyoruz.Anne ve babana da selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Dayatılanla Yaşamak, Güler tezen Üstün, Miss Nefertiti, Bünyamin, umarım hepimiz güzel bir yıl geçiririz teşekkürler.

    Ahmet Gümüş dünya turum kitabımı bitirdikten sonra en kısa zamanda başlıyor .. Bu kitap işi bira zuzun sürdü farkındayım fakat pekte öyle düşündüğüm kadar kolay bir iş değilmiş. Ayrıca okullarda sunumlar yapıp dünya turu projesinin peşinde koşturmaklada pek vakit ayıramıyorum ..

    Ruhfen abi hemen hemen en başından beri hep yanımdaydın teşekkür ederim. Önümüzdeki senelerde hep beraber yeni yerler keşfetmeye devam edeceğiz teşekkürler : )

    YanıtlaSil
  7. Yolun hep açık,zihnin hep ferah olsun...Esas uzayacak olan dünya turu..Kafan ne zaman rahat olursa ozaman olsun..Birde o turun psikolojik tarafı var.Takipteyim kardeşim..Kolay gelsin kitabını da bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yolunuz hep açık olsun.. Kayseri - Erciyes Üniversitesi'nde de bir sunum yaparsanız biz bisiklete gönül vermiş üniversiteli öğrenciler olarak çok mutlu oluruz.. Bisiklete sadece yorulmak gözüyle bakanlarada hayata bu kadar dar açıyla bakmamalarını öğretmiş oluruz :) sevgilerle..

    YanıtlaSil
  9. Ooo... Sizi Serrose'nin blogunda görmüştüm ben. :))
    Biraz sonra Balıkesir'den Kuşadası'na doğru yola çıkmam lazım, okuluma. Vardığımda yeniden bu blogda olacağım. :))

    Tanıştığımıza memnun oldum. :))

    YanıtlaSil
  10. Ahmet Gümüş teşekkür ederim. Dediğin gibi kafam ne zaman rahat olunca o zaman bu yola çıkacağım.

    Online Müzik Türkiye'nin tüm üniversitelerinde bu sunumu vermeyi çok isterim fakat imkan ve zaman buna müsait değil. Önümüzdeki günlerde üniversite sunumlarına gene devam edeceğim umarım Erciyes e de gelebilirim.

    Elif keyifli okumalar : )

    YanıtlaSil
  11. Çok Güzel Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Yakın bir zamanda 25dk ingilizce alt yazı şeklinde internet sayfasına koyacağım

    YanıtlaSil