18 Şubat 2011 Cuma

Japonya - Japonya'dan bir video daha

İyi seyirler.

11 yorum:

  1. delisin sen ya :) keşke bizde senin kadar deli olabilsek, bu yaptıkların bir çok insanı yoldan çıkarıyor, veya sınırlarını genişletiyor, yakında bir çok gürkan çıkacak, herkesin hikayesinin başlangıç sebebi sen olacaksın :)

    YanıtlaSil
  2. Benim yeni hikayem başladı bile :) SAĞOL GÜRKAN ! :) ++++

    YanıtlaSil
  3. Gürkan kardeşim öncelikle merhabalar ayaklarına yüreğine sağlık diyorum. Bu işi yapmak öncelikle yürek ister. Tek başına öyle dağları tepeleri ıssız çölleri geçeceksin aklına yabani hayvanları zehirli sürüngenleri yırtıcıları getirmeyeceksin.Havanın -15 derece soğuklarında kar ve yağmurun altında el içi kadar çadırın içinde tek başına geceyi geçireceksin bunlarda yetmez yabancı dil bilecen buda yetmiyor insanlarla dil bilmeden anlaşmak dahasıda var yazı uzuyor her babayiğidin kârı değil. Zor iş bu arkadaşlar . Keşke onlarca gürkan çıksa da dileğim budur inşallah Gürkan ilki olurda bizlerde grur duyarız. Kendisini binlerce tebrik etsek azdır. Gürkan grurumuzsun. Seninle övünüyoruz.Yolların çakılsız taşsız olsun.

    YanıtlaSil
  4. Gürkan selamlar, uzun zamandır takip ediyorum yazılarını, videolar da çok güzel olmuş, bir çok insanın hayatta olmaz diyeceği bir şeyi başararak diğer hayatta olmazlara karşı umutla bakmamızı sağlıyorsun :) bu arada ikinci videodaki müzik süper, adı sanı nedir :)

    YanıtlaSil
  5. Gürkan, Kitabını merakla bekliyorum. En fazla merak etiğim ise Pamir'e tırmanırken tanıdığın çocukların sana kattıkları! Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Cansın teşekkür ederim.. 1 sene boyunca yazılarımı okuyup videolarımı seyredip, hatta hiç okumayı hiç seyretmeyip sadece ne yaptığımı öğrenen daha önce yurt dışı deneyimi olan bir çok turcu yeni turlara hazırlanıyor… Yeni turcularda benden gidecekleri rota hakkında bilgi istiyorlar.. bende daha önce o rotaları yapmış insanlara yönlendiriyorum. Umarım onlarda aynı şekilde paylaşım yapar Türkiye ye daha çok gezgin kazandırırla

    Jale daha öncede demiştim ben senden bir tur bekliyorum artık : )

    Recep ne yazacağımı bilemedim. Çok teşekkür ederim.. Gücüm olduğu sürece aynı çizgide devam edeceğim

    NAvorico teşekkür ederim. Şarkının adı sanı bellide , Japonca hiragana ile yazılmış olduğundan aramalarda bulman zor olur.. bana bir email atarsan ben göndereyim

    Hamdi teşekkürler. Güzel bir yerden sormuşun soruyu : ) Insallah en kısa zamanda kaleme almaya baslayacağım

    YanıtlaSil
  7. tokyodan selamlar! benim tum japonyayi bisikletle gezme tarzinda bi planim vardi , yogun oldugum icin yapamamistim simdi sizin sayfayi gorunce tekrar canlandi bu istekler ancak japonyadan gitmeme az bi zaman kaldigi icin yapamayacagim simdilik. gercekten super bi fikir cesaretinizi tebrik ediyorum .

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim! Gerçekten takdir edilecek bir iş yapmışsınız. Japon gazetelerinde yer vermişler size ne kadar güzel. Umarım Türk medyası da yeterli ilgiyi göstermiştir.
    Ben Japonya'yı çok özlüyorum, eminim siz de çok beğendiniz.

    Bu arada şu videodaki müzik harikaymış, kim onlar? Çok aradım bulamadım.

    YanıtlaSil
  9. Allahım sana geliyorum :))) Cok guzel olmusss :) !!!!!

    YanıtlaSil
  10. bize tebrik ve gıpta etmekten başka çare bırakmamışsın :) good job maan

    YanıtlaSil