5 Aralık 2010 Pazar

Güney Kore'den Prensese Mektup

Şu sıralar Güney Kore’nin Busan şehrinde dinlenmekteyim. Bir hafta kadar bu şehirde kalmayı planlıyorum. Hem geziyorum hem de konakladığım guest house’a gelen gezginlerle tanışıp, sohbet edip şehirde turluyoruz.

Herkes yeni yazı bekliyor farkındayım. Yazı hazır. Fakat ben öncesinde sizleri prensese yönlendireceğim. Türkiye’nin popüler blog sayfalarından biridir bu prenses. Yazımın prenseste çıkmasına yardımcı olan çağlarıma da ayrıca teşekkür ederim.

http://www.prensesemektuplar.com/2010/12/doga-icin-pedalla-ankaradan-japonyaya.html

7 yorum:

  1. ne demek gürkanım. :) asıl biz seni ağırladığımıza çok seviniyoruz.

    YanıtlaSil
  2. bak:ibret al yere düşen yaprağa.O da yüksekten bakardı ,düşmeden önce toprağa...

    YanıtlaSil
  3. yazın mükemmel olmuş Gürkan. bence argoyu çok iyi yediriyorsun (bir ara daha bir derli toplu yazmaya çalıştığın belli oluyordu ama gerek yok!) ve blog'u her hafta takip ederken böyle bir özetle karşılaşmak okuyan herkesin hoşuna gidecektir, eminim... iyi molalar.

    YanıtlaSil
  4. Yeni maceralarını sabırsızlıkla bekliyoruz, ALLAH(cc)'a emanet ol,
    Eskişehir den selamlar...

    YanıtlaSil
  5. yolculuğunu bütün kalbimle destekler, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. ben boyle bir yolculugu nasil sonunda yakalarim:(

    Bastir Ankara'li dostum.. Helal olsun sana.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
    Hayırlı günler dileğiyle.

    YanıtlaSil