16 Kasım 2010 Salı

İyi Bayramlar

(deliye hergün bayram pozu)

Öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. Bendeniz bu bayramı da evimden uzaklarda tek başıma pedallayarak geçiriyorum.

Bu seyahatden dolayı bana her gün bayrammış. Bazı arkadaşlar öyle uygun görmüşler. Eee sen de yap canım kardeşim tutan mı var? Yap sonra konuşuruz. Bana da öğretirsin, her gününü nasıl bayram gibi geçirdiğini. : )

Aslında bu bayram mutluyum. Niye mi? Her gittiğim evde tepeleme yemek ve tatlı konurdu önüme. 'Ye ye, gençsin sen kan yapar' .. Len genci mi kaldı? Tokuz desen de laf anlatamazsın kimseye. Babam da yemezdi kendisininkini bana veya kardeşime verirdi. 'Ye ye ayıp olmasın'. Akşama da midem midem diye kıvranılır..

Olay aslında yemeğin kan yapması değil. Akrabalar arasında kim daha güzel yemek yapmış, bayramdan sonra onun dedikodusudur.

'' Ay Nurgüllerde bir baklava yedik şerbetinin tadı yoktu''
'' Dayımlarda yediğimiz etin tuzu çok fazlaydı."
'' Gül teyzem bir yaprak sarmış tencere tencere yedik''

Neyse ki ben bu bayram programımı 8 ay öncesinden hesaplamıştım. Bayram tatili için Güney Kore'ye geldim. Niye mi 8 ay? Eee bisikletle geldim. 9 günlük tatil kaçar mı?

Acaba Kore elçiliğimiz bayram resepsiyonu veriyor mu? Hum..... Neyse ona da çağırmazlar. : )

MUTLU BAYRAMLAR!


Bu arada yeni yazılar bayramdan sonra... Eeee tatildeyim..

7 yorum:

  1. Bayramın mübarek olsun gürkancım. umarım oralarda mutlu ve huzurlu bir bayram geçirirsin.
    dinlendir ayakları soğuk soğuk, ayak masajı yaptır, ilaç gibi gelir... :)

    YanıtlaSil
  2. Gürkan, bayramın kutlu olsun dostum, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  3. En keyifli bayramlardan birini yaşıyorsun o zaman:) iyi tatiller:))

    YanıtlaSil
  4. "Cesuryürek" kardeşim, Kurban bayramımızın farkında olmayanların olduğu topraklarda pedallarken, hakkın olan kurban kavurmasını sana Türkiye' ye dönüşümüzde ben ısmarlayacağım. Belkide bisikletlerimize oturup yeriz değişiklik olsun diye (hahaha). Kendine iyi bakmaya devam et.Sana hayırlı bayram ve yolculuklar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Bizlere tebessüm ettirebiliyorsun dünyanın diğer ucundan.Neş'en hiç eksilmesin yolun açık bayramın kutlu olsun.Sevgilerimizle.

    YanıtlaSil
  6. Cok guel bir blog. bayraminiz kutlu olsun. IYi gezmeler.Koreli cok arkdasim var, cok cana yakinlar. Cok iyiler. Yemeklerinide ben cok seviyorum. Ama canli ahtapot yeme olayina girismeyin bence ;))

    YanıtlaSil
  7. Captain inanırmısın masaj şuaralar çok aklımdan geçiyorda büyük şehirlerden uzaklarda gezindiğim için henüz fırsatım olmadı. Onun yerine arada bir buz gibi nehirlere sokuyorum ayağımı : ) Teşekkürler

    Eflatun teşekkürler seninde bayramını kutlarım

    Edacım çok teşekkür ederim. Seninde bayramını kutlarım

    Bende Kavasoglu ailesinin bayramını kutlarım. Ruhfen abi bisikletlerimizle onu kesinlikle yapalım döndüğümüzde :D

    Cihan abi teşekkür ederim. Bayramını kutlarım

    Taze Anne teşekkür ederim. Bebeğinin fotoğraflarına baktım. Dediğin gibi çok tatlı. Analı babalı büyüsün.

    Canlı ahtopotu bir bütün halinde değil fakat kesilmiş halde test ettim :D.. Begenmedim. Genel olarak kore yemekleri güzel. Hele çin den sonra padişah mutfağı gibi geliyor.. Iyı bayramlar dılerım

    YanıtlaSil