27 Ağustos 2010 Cuma

Geç gelen Özbekistan görüntüleri

Çin içinde pedallamaya devam ediyorum. Önümüzdeki ay da aynı şekilde geçecek. Asya kıtasının öbür ucuna varmama sadece 395 km kaldı. Bu arada günlerdir yağmurda pedallıyorum. Taşan nehirler, tıkanan kanallar, bok kokan köyler, çamura bulanmış bisikletim ve ben. Baktım ki bok kokuyorum, tamam insanlıktan çıkmanın alemi yok, otel yolu gözüktü dedim. Eh internete ulaşmışken de kamp yaptığım gecelerde hazırladığım videoları sizlerle paylaşayım. Bu arada yeni yazımı da yazıyorum çok komik olaylar var. :)

İyi seyirler.

5 yorum:

  1. gıbta ile izledim,,, yazınıda okumak için sabırsızlanıyorum...
    rüzgar hep arkandan essin,
    ankaradan selamlar,

    YanıtlaSil
  2. karasinekin yorumuna aynen katılıyorum. bok koktuğunu söylüyorsun bizde sana imrendiğimizi söylüyoruz :) lakin imrenilen koku değil :D , ama pakete dahilse elmahkum diyecek bir şey yok. yazını bekliyoruz. umarım kolera gibi hastalıklara karşı önlemini alıyorsundur. allah korusun diyelim...

    YanıtlaSil
  3. Gürkan bey, bloğunuzun müdavimi oldum. Bir günde bütün yazılarınızı okudum. Sizinle bir bisikletçi olarak, bir Türk olarak gurur duyuyorum. Sizinle beraber bizde deneyimlerinizi yaşamış olduk. Yazılarınızın devamını özlemle bekliyorum.
    Gürcan Yılmaz
    İzmir Bisiklet Derneği Yönetim kurulu Üyesi (28-Ağustos-2010)

    YanıtlaSil
  4. Gürkancım videonun bitimindeki son fotoğraf çok etkileyici...
    Muhteşem görüntüler dostluklar paylaşımlar ve yüzündeki gülümseme...
    Beklemekteyiz sabırsızlıkla dönüşünü..
    Hep gülümse bize yoldan...

    G. Funda ULUTÜRK

    YanıtlaSil
  5. Takipçi dostlarla şunu paylaşmak isterim :) Buradan ay ne cici ay ne güzel demek çok kolay :) Yaptığın iş ciddi anlamda önce inanç ve irade sonra da güç, sabır gibi pek çok meleke gerektiriyor. Eee Allah akıl fikir ve cesaret de vermiş :) Evet yukarıdaki seni seviyor ama sen de onun yüzünü karaya çıkartmıyorsun :)) Belgesel takip eder gibi müptelası oldum paylaşımlarının Gürkan ve gıpta ile takip ediyorum... Yani gel de tetiklenme gel de kıskanma :) Şimdiden ertelediklerimin listesini yapıyorum SAĞOL :)) Yüreğine pedalına kuvvet... Sevgiler, selamlar, kolay gelsin...

    YanıtlaSil