29 Ocak 2010 Cuma

Perşembe Akşamı Bisikletçileri ile Tanışma

Küçükken de bisikletle uzun mesafeler gitmeyi severdim ama makul mesafeler olurdu bunlar; 10 km 15 km arası. Acaba uzun mesafe bir yol yapabilir miydim? Ne olacak canım ne zamandır düzenli koşan, spor yapan biriyim bünye kaldırır bunu diye düşünüyordum. Koşu ve bisiklet olayında çoğunlukla farklı kas grupları çalışıyor diyebilirim. Ankara - Kızılcıhamam gidip gelmesi benim evimden 200 km. Bu mesafeyi tek gün içinde yaparsan şunlar oluyor: Kıçında kocaman bir sele morluğu; ki bu morluk 1 hafta boyunca senin rahat oturmana ve uyumana engel oluyor. Güneş seni öyle bir yakıyor ki vücudunda oluşan amele yanığını tüm yaz geçiremiyorsun. Şiddetli kas ağrılarından bahsetmek bile istemiyorum. Ve yolda sohbet edeceğin biri yoksa ciddden sıkıcı olabiliyor. Şu da var ki unutulmaz bir deneyimdi. O gün merak etmiştim yahu bu şehirde manyak gibi tek ben mi bisiklete biniyorum? Google'dan araştırıp buldum, Ankara'da "Perşembe Akşamı Bisikletçileri" diye bir topluluk varmış.. İyi tek değilmişim diye sevinmiştim. Buluşma noktalarına gittim perşembe akşamı. Öyle güzel bir topluluk ki her yaştan, her meslekten insan var. Hemen profosyonel bir kaç arkadaş bisikletimde kullanım rahatlığı vericek 2-3 düzenleme yapıyorlar ve artık daha rahat binmeye başlıyorum. Perşembe akşamları bu toplulukla bisiklete binip bu şehirde biz de varız, bisiklet yolu istiyoruz demek hoşuma gidiyor. Her perşembe akşamı bisikleti olan Ankaralılar saat 20:00'de Güven Park'ın önüne bekliyoruuuuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder